vrijdag 28 juni 2013

Back 2 blogging! + unboxing mini in the box


Na bijna 2 maanden zonder bloggen ben ik weer terug! Het was namelijk redelijk druk de laatste maanden met mijn eindwerk en eindexamens. Ik had namelijk een heel slecht gevoel bij mijn eindexamens en had het gevoel dat ik tijd te kort kwam, maar ik heb mijzelf blijkbaar toch wat onderschat . Ik mag dus met veel trots op het web gooien dat ik met glans geslaagd ben voor het middelbaar!



Volgend jaar ga ik voor mijn bachelor dierenartsassistente, en daarna zou ik graag nog een postgraduaat gedragstherapie gaan volgen, maar dat zien we dan wel weer. Ik kijk er in elk geval hard naar uit en ik wil er dan ook hard voor werken! Het was dus voor mijn eigen bestwil dat ik mijn blog de laatste maanden verwaarloost heb, maar de komende 3 maanden wil ik bloggen tot mijn vingers er afvallen!

En dan nu de unboxing!

Een tijd geleden heb ik online enkele bestellingen gedaan, die ondertussen allen binnen zijn gekomen. Ik had bij 3 verschillende webshops besteld. Vandaag laat ik er alvast één zien.

miniinthebox.com is een van de webshops waar je maar blijft rondsurfen. Het is een Chinese webshop die echt alles verkoopt, maar dan bedoel ik ook echt alles. Ik heb een zwak voor prulletjes kan het dan ook niet weerstaan om zo nu en dan iets te bestellen. Aanschouw mijn pakketje! De verzendkosten zijn meestal gratis. Maar blijf met je bestelling wel onder de 22 euro, anders kan je wel eens verrast worden aan de deur als je ineens invoerrechten van de douane moet bijbetalen.

Dit is de inhoud, het zijn allemaal prulletjes van 1 tot 3 dollar per stuk, niet duur dus :)
Dit was de hoofdreden van mijn bestelling. Een neppe beautyblender. Ik was zeer benieuwd naar dit kleine sponsje aangezien iedereen er zo gek op is. Maar 20 dollar voor de echte beautyblender vind ik een beetje teveel van het goede. Daarom besloot ik om een gokje te wagen en voor 3.67 euro een neppe te bestellen. Dit was meteen ook mijn 'duurste' item in mijn bestelling. Er komt nog een review van maar mijn eerste indruk is positief. Hij is lekker zacht en stevig.
Deze was gewoon te schattig. Kleine doosjes zijn altijd handig. Ik denk dat ik hier snoepjes of kauwgom in ga doen voor in mijn handtas. Ook bij dit doosje was het een beetje gokken. Er waren meerdere prentjes in verschillende kleuren en bij mini in the box kan je niet altijd kiezen, vaak sturen ze random een doosje op. Ik was een beetje bang dat ze me een heel lelijke kleur gingen opsturen, maar ik had geluk. Hij is super schattig! Deze was € 2.38.
Ook hier was ik echt heel benieuwd naar. Dit zijn namelijk van die bekende sheet maskers uit China, maar dan heel hard bijeen geperst. Het is de bedoeling dat je zelf een vloeibaar maskertje maakt met huis- tuin en keukenmiddeltjes, en daar zo'n maskertje in legt. Het masker zuigt alle vloeistof op en ontplooit zich tot een sheet mask. Hier komt binnenkort ook een leuke tutorial van online. Deze waren € 2.01.
Deze had ik gezien op Teskuh.nl (favo blogster evaah!) Ik vond ze zo schattig, en ik bestelde ze meteen. Hier kon je wel een kleur bij kiezen, en deze 2 vond ik echt superleuk. No comments, ik ben hier niet te oud voor ^^. Hiervoor betaalde ik € 0.82 per stuk.
.
Als laatste gooide ik deze in mijn mandje. Het is een heel klein waszakje. Iedereen denkt nu, wat heb je daar nu aan? Maar dit is het perfecte formaat voor enkele onderbroeken en vuile sokken als ik naar mijn vriend ga, dan zwerven ze tenminste niet meer los rond in mijn tas. Just a fun fact :p Deze was € 2.57.

Dit waren mijn (onnuttige?) aankoopjes van mini in the box. Bedankt voor het lezen!

Kopen jullie wel eens onnuttige dingen omdat ze er leuk uitzien?

xxx Lauranne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten