woensdag 22 januari 2014

Catrice LE Celtica highlighter


Catrice komt als budgetmerk regelmatig met nieuwe limited edition collecties. De ene collectie spreekt me al wat meer aan als de ander. De laatste paar collecties waren naar mijn mening niet zo boeiend, maar de limited edition collectie van deze maand staat letterlijk te blinken in het schap.

Ik heb eerlijk gezegd al een tijdje geen make- up meer gekocht, simpelweg omdat ik niets echt nodig had en de nieuwe producten me niet echt aanspraken. Overlaatst zag ik echter dat er een nieuwe LE collectie in aantocht was. Ik ben altijd razend benieuwd naar de nieuwe 'uitvindingen' van de drogisterijmerken. Zullen ze origineel zijn? Of krijgen we weer wat dupes van de duurdere merken in een goedkoop jasje? 
Toch was enorm onder de indruk van de prachtige productfoto's van Catrice, wat zagen deze producten er mooi uit! Ik heb echt een zwak voor mooie verpakkingen, vooral als ze van goede kwaliteit zijn. De LE Celtica collectie heeft echt zo'n 'dure' uitstraling. Een mooie zilverkleurige verpakking en mooie frisse kleurtjes.  


Op zich had Catrice niet echt een speciale collectie uitgebracht, de kleuren zijn zeker mooi, maar redelijk simpel. Geen speciale 'uitvindingen' dit keer, maar gewoon een mooie simpele collectie met een hele mooie verpakking. Voor mij sprong de multicolor highlighter er ver bovenuit. In eerste instantie puur door de mooie verpakking, maar toen ik hem beter bekeek werd ik ook meteen verliefd op het mooie kleurenpatroon binnenin.

De highlighter bevat lichte roze, bruine, en zelfs grijze pigmenten met een subtiele fijne glitter. Hierdoor geeft hij een redelijk subtiele en koele shimmer, ideaal als je niet meteen op een discobol wilt lijken maar gewoon een mooie glans wilt. De verpakking is zeer stevig en redelijk zwaar waardoor je niet direct zou denken dat het gewoon plastic is. 

Mijn nieuwe camera kon de highlighter op mijn huid niet goed te pakken krijgen (misschien moet ik nog wat instellingen veranderen). Maar naar mijn mening is hij echt prachtig. Hij is redelijk subtiel, maar meer shimmer heb ik echt niet nodig bij een dagelijkse look. Ik kan hem echt aanraden voor mensen die een budget highlighter zoeken die juist voor dat beetje 'extra' zorgt in je look. Hij staat prachtig in mijn make-up collectie en maakt nu al een week deel uit van mijn dagelijks gebruikte producten.


 De Catrice Celtica multicolor highlighter is nog verkrijgbaar bij onder andere kruidvat voor € 5,59 tot ongeveer eind februari. In veel fillialen zijn deze al snel uitverkocht, dus wacht niet te lang als je er eentje wil bemachtigen.

xxx Lauranne
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten