dinsdag 16 april 2013

EOTD: eyelook of the day: blue birds


heej,

Ik ben geen professional als het gaat om make-up. Het is allemaal heel leuk om te doen, maar ook ik maak er af en toe een zooitje van. Als ik zou moeten kiezen denk ik dat mijn ogen mijn sterkste punt zijn. Ik hou van kleur op mijn ogen en als ik tijd heb maak ik er wel eens een 'echte' Picasso van.


Oefening baart kunst, en nu mijn kleine obsessie voor make-up al een paar jaar aan de gang is, heb ik ondertussen al wel wat skills onder de knie. Ik maak regelmatig leuke basic of zelfs zeer kleurrijke kunstwerkjes. Vandaag toon ik jullie met plezier mijn ooglook:


Ik gebruikte de kleuren uit mijn Sleek storm en Sleek oh so special palette. Goud  in mijn binnenste ooghoeken en blauw aan de buitenkant (goed blenden). Onder mijn waterlijn gebruik ik een blauw en goud creamy oogpotlood die ik in elkaar laat overlopen. Verder gebruik ik voor de meeste looks mijn essence long lasting eye pencil en maxfactor false lash-effect mascara. Ik breng mijn oogschaduw aan met een vochtig penseel zodat de kleuren intenser zijn en ik geen fall-out krijg op mijn wangen. Vergeet zeker geen oogschaduwbasis te gebruiken voor je begint, zodat je look de hele dag mooi blijft.

welke kleuren oogschaduw gebruiken jullie het liefst?

xxx Lauranne



2 opmerkingen:

  1. Leuke look! Het was leuk geweest als je een foto had geplaatst van de paletten die je gebruikte :)
    Ik ben er een enorme fan van bronskleuren (heb een look op onze blog staan).

    www.themakeupfamily.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Hier ga ik de volgende keer zeker rekening mee houden :)

      Verwijderen