vrijdag 26 april 2013

Shoplog 26-4-2013


heej,
Ik heb deze week weer heel wat afgeshopt (mijn shopverslaving nam het weer even over). Ik ben woensdag onder andere eventjes langs de Meir in Antwerpen gewandeld en ik ben deze namiddag dan nog eens door de winkelstraat in Geel geweest. En oh ja, mijn pakketje van misslipgloss.nl is eindelijk binnen gekomen (na enkele technische foutjes bij de shop).
Laten we beginnen met woensdag. Ik vergezelde mijn vriendin die namiddag naar een open lesdag voor orthopedagogie in Antwerpen. De trein had wat vertraging en wij die als twee zotten door Antwerpen gingen hadden dan ook geen flauw benul dat we de verkeerde tram hadden genomen (first time duhh... maar al bij al kwam het dan toch nog helemaal goed) Ik kon het natuurlijk niet laten om mijn vriendin daarna nog even bij de H&M binnen te sleuren. We hadden niet veel tijd maar ik heb dan toch nog enkele dingetjes kunnen scoren.
 Het haarstrikje komt stiekem niet van de H&M maar van de veritas, hij kostte € 4,95.
 De armbandjes zaten met 3 bij elkaar en kostten samen € 4,95. De kleurtjes zijn ideaal voor deze lente!
Ik was al langer opzoek naar een klein kwastje zoals deze. Hij is heel zacht maar toch stevig genoeg om er gedetailleerd oogschaduw mee aan te brengen. En hij kostte maar € 2,95, echt een aanrader dus.

Vandaag hadden we maar een halve dag les dus ging ik daarna met mijn vriendin nog even naar het centrum in Geel. Daar zag ik dat ze ineens mijn favoriete droogshampoo in de kruidvat hadden, normaal vind ik die nergens in de buurt! Ik was dus dolblij dat ik niet meer elke keer naar de kruidvat Nederland moest om een lading droogshampoo in te slaan (€ 4,49 per stuk), en ik nam er dus ook gelijk 2 mee. Ik kocht ook nog matterende blaadjes van essence (€ 1,99).

Toen mijn vriend me terug naar huis bracht kwamen we nog langs de action in Mol. Ik was hier nog nooit geweest maar had er wel al veel goeds van gehoord. We sprongen even binnen en ik kocht wat simpele spulletjes zoals haarklemmetjes (€ 0,49) en poriënstrips (€ 0,99).

Ook dit lijstje vond ik bij de action. De kleur past perfect bij mijn kamer (rara, welke kleur zou mijn kamer hebben?) en ik vind hem heel mooi afgewerkt. En dat voor maar € 0,99 ?!? I like... Nu nog een leuke foto uitzoeken.


Deze mooie nail-art - glitter - figuurtjes kocht ik bij Big bazaar naast de action. Ik denk dat deze 5 kleine glazen flesjes iets van een 2 euro kostten... Ook een koopje dus ;)

Als laatste kwam vandaag mijn pakketje van misslipgloss binnen, ik had het zo'n twee weken geleden besteld maar er was iets misgegaan in het systeem. Bij de klantenservice werd ik zeer goed geholpen en waren ze zeer vriendelijk dus uiteindelijk heb ik niets te klagen.
Ik heb al eens eerder besteld op Cynthia haar webshop, en de hurraw lippenbalsems zijn mij toen heel goed bevallen, ik kan zelfs niet meer zonder ze. Ik bestelde er dus opnieuw twee, de nacht repair (vanille) en de groene thee versie. Verder gooide ik ook direct de bekende sleek blush 'rose gold' in mijn mandje, en aangezien ik gek ben van glitters, konden de Jolly Jewels lakjes van Golden Rose ook niet ontbreken. Ik kocht nummer 104 (roze) en 112 (paars). Om aan de 25 euro te geraken voor een gratis verzending bestelde ik ook nog Nonique handcrème, en ik moet zeggen dat hij me direct beviel. Verdere reviews komen nog.

Hebben jullie nog leuke shoptips?

xxx Lauranne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten